Rúbriques

Rúbrica d'avaluació (matriu d'avaluació) amb fulls de càlcul de Google per a avaluar el videotutorial.



Descric/justifique a continuació el sistema de calificació: Vaig intentar que el sistema de qualificació fora el més paregut a què ells tenen en els seus butlletins. Per això he empleat excel·lent, notable, suficient i insuficient. En el cas dels percentatges, la qual cosa més m'interessava del vídeo era el seu contingut, conéixer si havia sigut d'ajuda als estudiants, ja que han de memoritzar-ho per a emprar-ho en les PAU de selectivitat.

També m'interessava si havia utilitzat un llenguatge correcte per això té els mateixos percentatges que els apartats més importants. Quant als aspectes culturals i l'estructura era al meu criteri de menor importància, ja que està sotmés a uns parametres que no poden ser extrapolables. L'estructura és francament millorable pel que per a intentar que la nota no fóra tan baixa he abaixat el percentatge.

Un comentari d'una obra d'art, moltes vegades pot ser i ha de ser entés com una crítica. Crítica realitzada per algú que és capaç de disfrutar i observar on els altres només veuen formes. Amb el seu coneixement pot millorar la visió que els altres tenen sobre els objectes artístics. Per això, els aspectes culturals són fonamentals en la qualificació del vídeo però han de ser tinguts com més subjectius, ja que es desenrotllen amb el temps i l'experiència.

I este és el formulari amb què podreu qualificar el videotutorial:

Comentaris